Aby se vám snadno nakupovalo, používáme na webu k personalizaci a analýze návštěvnosti cookies. Více informací

TOP PRODUKTY

Cena 1 375 Kč (55,00 EUR)
Cena 45 Kč (1,80 EUR)

Zprávy od Vody

Poslední výprava roku

03. 01. 2019 | Zprávy od Vody

Zdarec bando. Před silvestrem jsme vyrazili na víkend na poslední rybačku tohoto roku, pokusit se ze svazu vyloupnout nějakého kapra. Zadařilo se, každý jsme udělali jednoho kapra, takže spokojenost. Přejeme Vám s Mírou do nového roku aspoň tak úspěšnou sezónu jako jsme měli letos my. A pamatujte, ž

Prosincový Kapr

01. 01. 2019 | Zprávy od Vody

Jsou tomu 3 dny co led povolil na jedné mé oblíbené vodě. Teplota se přes den pohybovala lehce nad nulou a touha po ulovení prosincového kapra byla veliká. Nenechalo mě to klidným. Vyrazil jsem na pár hodin pokoušet štěstí a užít si možná poslední tohtoroční vycházku k vodě.

Na kapry 25.prosince?

01. 01. 2019 | Zprávy od Vody

Dne 25. prosicne jsem se vydal na jednu s posledních vycházek letos. Ráno jsem si byl vodu okouknout, zda není stále pokrita ledem, naštěstí už byla z 1/3 rozmzlá a mé vtipované lovné místo bez ledu. O pár hodin jsem se vrátil zpět už připraven na lov. Taktiku jsem zvolil, tiše zakrmit prakem dvě rů

Rychlovka u řeky

10. 12. 2018 | Zprávy od Vody

Zdravím. Podnikl jsem čtyři kratší vycházky na kapry jelikož bylo málo času ale bez jakéhokoli úspěchu. Vyrazil jsem aspoň provětrat hlavu s přívlačovím prutem na řeku. Za šest hodin se pár kousku povedlo a jedna tak osumdesátka mi u břehu spadla. Je to super se taklhle provětrat se psem. Určitě zas

Klidný podzim

05. 12. 2018 | Zprávy od Vody

Nějakou tu dobu mi v hlavě ležela myšlenka o podniknutí podzimní delší výpravy. Rozhodoval jsem se pouze kam vyrazit a volba padla na větší štěrkovnu, jelikož předpověď hlásila velmi slibné počasí. Na téhle vodě jsem již nějakou dobu nebyl a podle informací je atakována v poslední době mnoha rybáři,

Zimní Kaprařina

22. 11. 2018 | Zprávy od Vody

Ahoj je to první rok co chytám takhle v zimě,ale moc se mi zatím nedaří.Včera jsem se vydal s deeperem prosondovat rybník na který jsem se dnes chystal.Přijel jsem k vodě a zjisti jsem,že voda má 3 stupně ,tak jsem vymyslel strategii na dnešek,zakrmil jsem pár naboosterovanými kuličkami a odjel jsem

Výprava na Soukromák

05. 11. 2018 | Zprávy od Vody

Ahoj všichni po dlouhé době se hlásím se zprávou od vody.Poprvé jsem se vydal s přáteli na soukromý revír.Příjezd jsme naplánovali kolem 7 hodiny ranní,po příjezdu na revír jsem obešel rybník a zvolil místo v rohu,kde jsem si myslel že by mohly být ryby najeté.Nahodil jsem,jeden prut podél břehu a d

Závěr sezóny - Michal

04. 11. 2018 | Zprávy od Vody

Ahoj lidi,přiblížil se nám pomalu konec sezony,pro mnohé z nás nejlepší část roku na ulovení opravdu těch největších kapřích mohykánů.Letos jsem si dal na čas a vyrazil až první víkend v listopadu,akorát na dušičkový víkend. Počasí bylo naprosto perfektní,přesně to na co jsem čekal,teploty do deseti

Chvilka s Vláčákem

01. 11. 2018 | Zprávy od Vody

Chvilka s "vláčákem" Dnes jsem vyrazil na chvíli k vodě, neměl jsem moc času, tak jsem se rozhodl vzít vláčák. Chtěl jsem si zachytat a tak jsem zvolil UL přívlač na malé gumy. Cestou k vodě jsem si jel koupit ještě vlasec, na který jsem neměl u sebe moc peněz, tak mi byl doporučen vlasec FIN Meth

Sahara

02. 10. 2018 | Zprávy od Vody

Zdarec. Na poslední chvíli se nám naskytla šance vyjet na soukromou vodu Sahara. Neváhali jsme a rozhodli jsme se že pojedeme. Po příjezdu na místo se od správce dozvídáme, že ryby moc nežerou, ale že nějaký ten záběr se udělá. Po prvních 24h bez kontaktu s rybou jsme přestávali doufat. Druhý den rá

Lukáš v Cizině

26. 09. 2018 | Zprávy od Vody

Zdarec. Zase se hlásím tentokrát jsem vyrazil na svoji první zahraniční výpravu která se měla odehrávat spíš v poznávacím duchu ale bylo jasné že mám zálusk i nějakého kapra přelstít. Po příjezdu na místo se začalo rychle stmívat takže rychle připravit pruty a poslat montáže aspoň trochu na místo k

Den D se blížil

06. 09. 2018 | Zprávy od Vody

Den ‘D, se blížil. Den, kdy mě čekala maturita se pomalu, ale jistě blížil a já se připravoval každý den. Bylo toho už na mě moc a tak jsem se vypravil k vodě si odpočinout a vyčistit si hlavu. Co se týče krmení, návazců a nástrah používal jsem klasiku, to co mi funguje a stoprocentně tomu věřím.