Aby se vám snadno nakupovalo, používáme na webu k personalizaci a analýze návštěvnosti cookies. Více informací

Zprávy od Vody

Sahara

02. 10. 2018 | Zprávy od Vody

Zdarec. Na poslední chvíli se nám naskytla šance vyjet na soukromou vodu Sahara. Neváhali jsme a rozhodli jsme se že pojedeme. Po příjezdu na místo se od správce dozvídáme, že ryby moc nežerou, ale že nějaký ten záběr se udělá. Po prvních 24h bez kontaktu s rybou jsme přestávali doufat. Druhý den rá

Lukáš v Cizině

26. 09. 2018 | Zprávy od Vody

Zdarec. Zase se hlásím tentokrát jsem vyrazil na svoji první zahraniční výpravu která se měla odehrávat spíš v poznávacím duchu ale bylo jasné že mám zálusk i nějakého kapra přelstít. Po příjezdu na místo se začalo rychle stmívat takže rychle připravit pruty a poslat montáže aspoň trochu na místo k

Den D se blížil

06. 09. 2018 | Zprávy od Vody

Den ‘D, se blížil. Den, kdy mě čekala maturita se pomalu, ale jistě blížil a já se připravoval každý den. Bylo toho už na mě moc a tak jsem se vypravil k vodě si odpočinout a vyčistit si hlavu. Co se týče krmení, návazců a nástrah používal jsem klasiku, to co mi funguje a stoprocentně tomu věřím.

Lukáš na Pískovně

06. 09. 2018 | Zprávy od Vody

Zdarec bando Po menší pauze jsem se konečně vydal na dvouhodinovou cestu ke své oblíbené svazové pískovně. Na místo jsem dorazil po osmé hodině na nic sem nečekal nafouknul člun připravil montáže a rychle na vodu je položit. Když jsem si postavil bivak a vše poklidil dal jsem si zaslouženě piveč

Na chvíli k vodě

02. 09. 2018 | Zprávy od Vody

Na chvíli k vodě. Poslední dobou začínám mít čím dál tím méně času na ryby , hlavně díky mojí brigádě, ale známe to "bez práce nejsou koláče". Pár dní zpět jsem si našel trochu času a zašel na moji domovskou vodu, kterou moc dobře znám. Výbavu jsem musel hodně omezit, neboť jsem věděl, že to nebude

Zpráva od grygyho

29. 08. 2018 | Zprávy od Vody

Předpověď hlásila na víkend ochlazení doprovázené deštěm. Ideální počasí na kapry. Ani chvíli jsem neváhal a již jsem plánoval víkendový lov spolu s parťákem Lukym. Zvolili jsme si místa aby jsme mohli vyzkoušet jak mělčí partie, tak i naopak hlubší. Své montáže jsem nahodil na hranici předělu za

Jinak než obvykle

26. 08. 2018 | Zprávy od Vody

Jinak než obvykle Venku je stále nesnesitelné vedro, ryby se vyhřívají na hladině a je to úplná panstva pro oči. Ale jak na ně? Hromadu věcí kterou tahám normálně k vodě jsem vyměnil za prut, podběrák, pár drobností a pečivo. Tak nalehko jsem dlouho nebyl u vody. Pár dní před samotným lovem jsem ch

Parné letní dny

07. 08. 2018 | Zprávy od Vody

Parné letní dny Léto je v plném proudu a venku jsou mnohdy nesnesitelná vedra. Ve vodě zrovna moc kyslíku není, ryby se vyhřívají na hladině a je obtížné je přimět k záběru. K vodě se vydávám k večeru na pár hodin lovu, kdy slunce už pomalu ztrácí svoji sílu. Vybral jsem si místo v blízkosti p

Martin v Ponětovicích

02. 08. 2018 | Zprávy od Vody

Zdravím, dnes jsem se vrátil ze tří dení výpravy z Ponětovic. Tuto výpravu jsem si protrpěl. Místo, které jsme si zvolili mi 48h. nedoneslo záběr. Tak jsme se rozhodli na poslední den přestěhovat i když jsme na minulém místě skrmili větší množství boili. Stěhování bylo velmi namáhavé, většinu věcí

Zpět

11. 07. 2018 | Zprávy od Vody

Zpět Moje poslední výprava směřovala na stejné místo, kde jsem doposud chytal jen párkrát. Základ mého úspěchu bylo odlišit se stylem chytání od ostatních rybářů. Byla to cesta správným směrem. Ryby se na tomto místě pohybovaly a krmily, což jejich přítomnost prozradily bubliny stoupající k hladině

Kousek od Břehu

27. 06. 2018 | Zprávy od Vody

Kousek od břehu Poslední dny se počasí změnilo a z velkých veder přišla chladná a deštivá fronta. Na aktivitě ryb se zdánlivě nic nezměnilo a já tak vyzkoušel nové místo, kde jsem ještě nechytal. Velká aktivita ryb byla kousek od břehu a v blízkosti se nacházely větve, kde jsem spatřil vyskočit pár

celý článek

Kratší vycházka ( Martin)

22. 06. 2018 | Zprávy od Vody

Ahoj, včera jsem se vydal na kratší vycházku na jednu menší vodu v mém okolí. Při rychlém výběru, jsem si vybral místo kousek od hráze, kde jsem v minulých dnech viděl vyhřívat lepší kapry. Tato volba mi nakonec přinesla více plavců než ryb na mém lovném místě. Po příjezdu jsem zakrmil směsí kukuř