Zakoupily jste u mě zboží a nesedí Vám velikost nebo s ním zkrátka nejste spokojeni?
Věřte, že jsem se snažil udělat maximum pro Vaši spokojenost a vím jak moc je nepříjemné nemít ze zakoupeného zboží radost.
Chci mít zákazníky, kteří jsou spokojeni nejenom se mnou, ale i se zakupeným zbožím. Jen takový zákazník se rád vrátí a nakoupí znovu. Stejným způsobem jako přistupuji k Vaší objednávce budu přistupovat i k těmto situacím.
Pokud chcete zboží reklamovat, informace k této možnosti naleznete ZDE.
Za jakých podmínek můžu zboží vrátit?
- zboží musí být vráceno ve lhůtě do 14dní od nákupu
- zboží nesmí být použito
- zboží musí být kompletní
- zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabiče či balení. Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování neponičili originální obal.
- společně s vráceným zbožím je třeba zaslat originál daňového dokladu
- poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující.
- zboží nesmí být zasláno na dobírku

Jak postupovat?
Je to jednoduché. Napište mi email na info@ngtfish.cz a popište mi svůj problém. Domluvím svoz a pak už jen počkáte na kurýra. Nemusíte chodit na poštu ani nic psát na balík. Stačí jej kvalitně zabalit, nejlépe do původního obalu, ve kterám k Vám přišel.
Pokud jste si nevybrali jiný produkt, který Vám bude 100% vyhovovat, pak nezbývá nic jiného než Vám vrátit peníze. Společně s vráceným zbožím mi prosím zašlete i číslo účtu, kam budu moct poslat částu za vrácené zboží a poštovné. Pokud budete vracet jen část zboží z Vaší objednávky, pak se poštovné nevrací.