I přes to, že se Vám snažím vždy poskytnout to nejlepší, může se stát nepříjemnost v podobě závady. Zlomily jste prut nebo se Vám rozbil naviják? I to se může stát a Vy máte v takovém případě nárok na reklamaci.
Když to jde, posíláme hned
Protože je vždy nutné posouzení dodavatele potažmo výrobce, mnohdy se reklamace umí natáhnout na týden i dva. Zákonem dalá lhůta je 30 dní. U mě máte jistotu, že když to jde a já předem vím, že reklamace bude uznaná, pošlu Vám nový produkt klidně druhý den :-)
Zavolejte mi v případě nejasností, ale vždy je třeba zaslat reklamační formulář ZDE a daňový doklad. Vaši reklamaci budu vyřizovat zodpovědně a jsem si jistý, že bude vždy vyřízena dříve než v zákonných 30ti dnech.

Nárok na reklamaci posuzuje vždy výrobce. Pokud bude reklamace uznaná, zboží bude opraveno nebo vyměněno za nové. Pokud nebude možné zboží opravit ani vyměnit, máte nárok na vrácení peněz. Ty Vám budou zaslány na bankovní účet. Složenkou peníze neposílám.
Protože se může stát i to, že výrobce reklamaci neuzná, tak v tomto případě nabízíme 20% slevu v našem eshopu na další nákup. Alespoň trochu Vám tak zmírním to naštvání z neuznané reklamace.
Reklamační formulář
Abych Vám to alespoň trochu ulehčil, mám pro Vás jednoduchý reklamační formulář. Ten je ke stažení ZDE. Jestliže potřebujete pouze vyměnit zboží za jiné nebo chcete vrátit produkt ve 14 denní lhůtě, pak využijte odkaz ZDE. Formulář vyplňte, vytiskněte a zašlete ho společně s reklamovaným zbožím a kopií daňového dokladu na naši adresu:
Petr Slovák
Textil-Oděvy
Hodonínská 1668
69603 Dubňany
Posílejte mi prosím vždy čisté produkty