Vozík, který vidíte na obrázku je opravdovou lahůdkou a dokonalým dílenským kouskem. Každá část vozíku je precizně zpracovaná a dokonale lícuje s vedlejším dílem. Když přišel k nám na sklad, měli jsme z něj opravdovou radost.


Popis
Vozík je konstruovaný z odolných ocelových hranolů. Tyto hranoly jsou povrchově upraveny tmavě zelenou práškovou barvou. Tento povrch je velmi odolný proti poškrábání. Hmotnost tohoto kaprařského vozíku je více než 14kg a dává tak najevo jeho robustnost a schopnost odvézt opravdu velkou hmotnost. Jakmile zvednete plně naložený vozík, hmotnost nákladu se rozloží na dvě přední kola a vy jen s lehkostí určujete směr jízdy.
Délka vozíku je nastavitelná, ale pro nejpohodlnější jízdu Vám doporučujeme nejvetší část položit na kola, případně před ně. Velkou výhodou vozíku je možnost zvolit si, zda chcete jedno nebo dvě kola. Sytém umožňuje obojí a rozhodně Vám tak ušetří mnohá trápení, kdy potřebujete jen jedno kolo a máte dvě nebo naopak. Součástí vozíku je i druhá tyčka, která slouží při používání vozíku s jedním kolem. Samotná tyč má průměr 1,3cm. Oproti konkurenci je součástí dodávky i velká spodní kapsa na drobnosti.
Skladnost vozíku je poměrně velká, i když je to stále kus výbavy do Vašeho auta. Přirovnal bych to k asi k menšímu osminohému lehátku. Lehce odmontovatelná jsou celá madla a celá přední hrazda. Velmi lehce taktéž odmontujete nápravu s koly. Vše jen rukou, pomocí velkých šroubů. Bočnice lze sklopit. Kola jsou poměrně velká, nafukovací s dobrým terenním vzorkem.


Zkušenost z terénu
Vozík vlastním několik let. Moje první výprava s ním ale moc nedopadla...... asi po 100m jsem ohnul osu. Na místo jsem dojel, ale nebyla to super první vizitka pro vozík. Měl jsem tehdy obuté dvě kola a pravdou je, že terén byl hrozný. Samý drn, díra, kopec a hromada bláta. Během týdne na rybách jsem obul druhou osu pro jedno kolo a v pohodě dojel zpět k autu. Od té doby uplynulo několik let a pořád mám obutou tu stejnou osu. Kolo jsem vyměnil za velké ze zahradního kolečka a jezdím o sto 6. Díky tomu velkému kolu je celý trakař stabilnější a mnohem jistější v terénu.
Mám odježděno spousty kilometrů i v plné polní. Naloženo jsem měl odhadem nejvíc asi 100-120kg. No měl jsem problémy, co Vám budu povídat. Ono tak nesourodý náklad nejde úplně dobře ukočírovat, ale vždy jsem dojel. Mládí u hry tetris se zůročilo a za použití mnoha gumycuků jsem naložil vždy vše potřebné :-). Závěrem bych řekl, že je škoda té dlouhé osy na dvě kola, ale to je vše. Za tři roky jsem nic jiného neřešil.
Parametry
Nejkratší délka: 95cm
Nejdelší délka: 115cm
Šířka: 71cm
Výška bočnic: 28cm
Přepravní rozměry: 90 x 65 x 28cm
Hmotnost: 14,2kg
Nosnost: 100kg
Kola: Nafukovací

